De trainingsbanken

Bank 1: Sand Bag Table.
slenderen 15
(staat gelijk aan: 1000 heuprollingen)

Het versoepelt de onderrug, verstevigt de heupen en bovenbenen, het stimuleert de bloedsomloop, verbetert de vorm van het zitvlak en vermindert cellulitis.

 

Bank 2: Leg Table.
slenderen 16
(staat gelijk aan: 3 km. wandelen)

Ringbewegingen doen de benen afslanken. Deze opgeheven stand verbetert de bloedsomloop in de onderste ledenmaten en helpt overtollig vet verminderen op buik, benen, taille, heupen en zitvlak.

 

Bank 3: Sit-up Table.
slenderen 17
(staat gelijk aan: 90 sit-ups)

Werkt met je om je boven- en onderbuik en diafragma te trainen terwijl je onderrug versterkt wordt.
Het helpt ook om op deze plaatsen vetkussentjes af te breken.

 

Bank 4: Waist, Tummy, Hip Table.
slenderen 18
(staat gelijk aan: 900 achterwaartse beenheffingen)

Doet de benen opheffen  en zakken waarbij de lendenen, buik, taille en heupen verscheidene centimeters kunnen afvallen. Het versterkt de onderrugspieren en helpt cellulitis te verwijderen.

 

Bank 5: Stretch Table.
slenderen 14
(Voor de gehele houding)

Deze bank masseert bovenrug, schouders en nek. In 10 minuten wordt het hele lichaam getraind, de houding wordt verbetert, bovenrug en armen worden verstevigd.

 

Bank 6: Relax Table.
slenderen 21
(Totale ontspanning)

Deze bank ontspant alle spieren weer en voorkomt bij de meeste mensen spierpijn. Verbetert de bloedsomloop, reguleert de bloeddruk en helpt het lichaam af van overtollig vocht en afvalstoffen, terwijl het de huidcellen een zachte warme gloed geeft. De darmen, nieren en hormonen gaan beter functioneren.

 

 

Na afloop van de banken adviseren wij om veel water te drinken (ongeveer 2 liter per dag) Dit mede omdat de nieren geactiveert worden, na afloop van de eerste keer kunt u misselijk worden, omdat overtollige afvalstoffen afgevoerd worden (normaal verschijnsel).